WELKOM OP DE BLOG VAN KUNSTFOTOGRAFIE PATRICK SMEETS...

Veel kijk- en leesplezier...


www.kunstfotografie.patricksmeets.be
www.art-photography-psm.com
www.patricksmeets.be

zondag 5 februari 2012

Den Toetëlèr...

"Limburgs bier, geen klein bier" was de koptitel van een item in de nieuwsbrief van Vlaanderen Lekker Land. Uit het toch wel indrukwekkende lijstje met namen van Limburgse bieren, werd mijn aandacht getrokken door de naam "Den Toetëlèr", een kleine ambachtelijke brouwerij in Hoeselt.
Om mijn nieuwsgierigheid een beetje in te tomen, nam ik contact op met Luc Festjens, een gepassioneerd man zou al snel blijken. Het "toeval" wou dat er dit weekend opnieuw gebrouwen zou worden, nadat de productie een tijdje had stilgelegen. Dat beloofd voor binnenkort, als het nieuwe brouwsel kan geproefd worden tijdens het opendeurweekend in mei. (meer info volgt nog).

Toegegeven, voor mij als fotograaf zou deze kennismaking met een Limburgs streekprodukt een creatieve mogelijkheid zijn in het verdere verloop van mijn culinair fotoproject.
Zoals afgesproken met Luc, bracht ik zaterdagnamiddag een bezoekje aan brouwerij Den Toetëlèr in Hoeselt.

Geniet evenveel van deze sfeerbeelden als dat ik mocht ervaren bij het maken ervan...en voor de fijnproevers onder jullie: een Toetëlèr...ècht niet te versmaden!
En ik kijk nu al uit naar mijn volgend bezoekje. Al zal dit eerder aangewend worden om iets geconcentreerder te fotograferen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten